Rensat stumpans kläder...

Ja nu var det dags igen o rensa bland Mollys kläder, shit va hon växer alltså... :)
Tycker de e lite tråkigt o rensa bland kläderna, man har ju så många favoriter som man gillar henne i... Men men... Det kommer ju nya favoriter oxå... :)
Nu fick de flesta kläder i storlek 62 åka, så nu e det 68 som gäller för det mesta... Plockade även fram lite kläder i storlek 74 som jag inte tyckte såg sååå stora ut, gör ju inget o byxorna e lite pösiga, det e ju skönare än att de sitter åt iaf... :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra med alla kläder hon växer ur, de börjar bli X antal påsar nu o jag har ingen plats för dom här hemme! Kanske skulle lägga ut lite kläder på Tradera? Älskar ju Tradera! :D Ska bara ha tid o fixa med kläderna o så o skicka iväg dom... Hmm ja ja, jag får se hur jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0