Cliniderm-tävling



Detta provkitet med Cliniderm har ni nu chansen o vinna! Visst e det gulligt! :)

Jag har hela 4 st kit som ni tävlar om!

Kitet innehåller:
Age delay serum 2 ml
Active Protection Day cream 5 ml
Optimal Strength Night Cream 5 ml
Ultra Soft Cleansing Milk 5 ml
Barrier Repair Dry Skin or Areas in need of Extra care 5 ml
Ideal Balance Skin Tonic 5 ml

För o vara med o ha chans o vinna ett sånt här kit, ska ni svara rätt på 3 stycken frågor o sen skriva en motivering till varför just DU ska vinna ett sånt här kit! :)

Fråga nr 1:
Vilka är 2 av hudens viktigaste skyddsbarriärer?

Fråga nr 2:
För vilka är Cliniderms hudvårdsprodukter särskilt utvecklade för?

Fråga nr 3:
Finns det även Cliniderm hudvårdsprodukter för män?

Alla svaren finns på www.cliniderm.se

Mejla mig de rätta svaren o en motivering + ditt namn o din adress till min mejladress:
[email protected]

Kampanjen håller på t.o.m 2011-01-23.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!!

Eftersom min mail inte funkar kanske det går bra att jag svarar här o är med i utlottningen? Fråga 1 svarar jag: Penetration o fuktbarriär Fråga 2 svarar jag: För kvinnor i norden pga vår stora variation i temperatur o luftfuktighet.

Fråga 3 svarar jag: ja det finns produkter för män.

2011-01-05 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0