Good morning!

Idag sov lillstumpan ända till kl 7, helt underbart! Men igår kväll ville hon inte somna, hon låg o tjöta i sin säng o somnade inte förrän kl var 22 o det e sent för henne!
Nu sover hon igen, efter lite mat o byte av blöja... Jag låg o funderade på om jag skulle försöka somna om igen, men jag var ju inte så trött längre, eller om jag skulle gå upp o äta frukost i lugn o ro...
Det blev det senare! Det hade ALDRIG hänt för några år sen, då kunde jag sova hur länge som helst på
morgonen, fast då var man ju uppe halva natten oxå! :) Nu e jag GÖRtrött när kl e 21 ungefär, men desto piggare på morgonen såklart o jag gillar nog det bättre faktiskt! :) Nä nu e kaffe klart, så nu blir det lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0