Öroninflammation

Igår natt vaknade jag o hade gööööront i ena örat, så ont så det gick inte o sova... Har aldrig haft öroninflammation, men nu vet jag hur det känns i alla fall, aj aj AJ!

Så idag blev det en tur till vårdcentralen för både mig o Molly, där de fick kolla upp oss...

Japp jag hade öroninflammation, inget snack om saken, penicillinkur på det, hoppas man känner bättring snart! :)

Med Molly var det inget fel, doktorn trodde att hon var på bättringsvägen o allt såg oki ut, skönt i alla fall! :)

Sååå duktig min lilla tjej va när doktorn skulle undersöka henne, inga problem, han fick lyssna på lungorna, känna på halsen, titta i öronen o titta i halsen, så då fick hon välja klistermärke o det blidde ett med Lille Skutt... :)

Så nu har det varit soffmys o kurering hela dan... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0